ghid pas-cu-pas pentru obținerea aprobărilor de carte Celebritate, prefețe și recenzii timpurii pentru cartea ta

timp de citire: 8 minute

autorii îmi spun adesea că primul lor obiectiv în marketing este de a merge după aprobări timpurii pentru cartea lor. Este un obiectiv mare, dar uneori un proces confuz.

obtinerea de oameni de profil înalt pentru a blurb sau aproba cartea ta poate adăuga o mulțime de valoare pentru linia de jos de marketing carte. Cu toate acestea, urmărirea lor poate fi dificilă, deoarece în epoca rețelelor sociale și a accesului la toată lumea, este ușor să te lași dus de val atunci când vizezi un influencer.

am vorbit cu unii autori care vor crea doar o ‘listă de hit-uri’ de oameni pe care aspiră să obțină aprobări sau influențatori pe care doresc să-i ajungă și să înceapă să se conecteze. Uneori funcționează și alteori nu. cel mai adesea, acesta din urmă este adevărat. Deși nu este întotdeauna ușor să obțineți aprobări de carte, este cu siguranță posibil. De asemenea, cu cât urci mai sus lanțul alimentar al celebrităților, cu atât procesul devine mai implicat.

deci, haideți să descompun ceea ce fiecare piesă este, înainte de a săpa în modul de a le obține.

mențiuni celebritate

mențiuni celebritate poate însemna practic orice. Nu încearcă întotdeauna să obțină o aprobare de la Lady Gaga sau Reese Witherspoon, uneori este o celebritate pe piața dvs. specifică. Un semn gratuit de la o față celebră poate lansa chiar și cel mai obscur produs. Majoritatea agențiilor de publicitate plătesc un preț ridicat pentru ca o celebritate să ia o băutură răcoritoare sau să poarte o pereche de pantofi de alergare. Vestea bună este că, dacă puteți obține o aprobare pentru cartea dvs., probabil că nu vă va costa nimic, cu excepția timpului, răbdării, persistenței și oh, am menționat răbdarea? Este un drum lung pe care ar trebui să înceapă de îndată ce aveți un manuscris rezonabil finală și, oricât de lung este, poate fi mare pentru linia de jos de marketing carte.

Blurbs/Mențiuni/Comentarii

terminologia este adesea confuz (carte blurb sau aprobare vs recenzie de carte) și sincer sunt toate un fel de același lucru. O recenzie de carte, prin definiție, este ceva care apare pe pagina dvs. Deci, de multe ori aceste cuvinte sunt folosite interschimbabil. Dacă urmăriți o persoană cu profil înalt pe piața dvs., utilizați termenul „aprobare de carte” sau „blurb de carte” – deoarece acest termen implică automat ceva care se face înainte ca cartea să iasă.

oamenilor le place ceea ce le place altora, așa că ideea unei aprobări de carte înseamnă, teoretic, că vă va ajuta marketingul de carte într-un mod minunat.

Prefață

prin definiție, o prefață pentru o carte este ceva scris de o celebritate sau expert în piața dvs. – ar putea fi doar cineva pe care îl admirați sau a cărui lucrare a inspirat cartea pe care ați scris-o. Diferit de o aprobare de carte, dar încă „aprobarea” cartea ta într-un mod mult mai larg, o prefață de un expert în industrie poate ajuta într-adevăr spori dumneavoastră generală carte de marketing.

cum să obțineți o aprobare, o prefață sau o recenzie

indiferent dacă doriți o aprobare de carte sau o prefață pentru cartea dvs., procesul este aproape același. Să spunem chiar în față că mai mult vă rețea, mai repede acest proces va merge pentru tine. Dacă oamenii te cunosc sau te-au întâlnit cel puțin, s-ar putea să fie mai înclinați să te ajute. Înțeleg pasiunea din spatele proiectului tău și că vrei să-l scoți în lume și, cu siguranță, un influencer ar putea ajuta la reducerea acelui timp la jumătate, dar dacă arunci persoana greșită într-un mod greșit, vei pierde doar propriul timp valoros de marketing al cărților. Deci, să parcurgem acești pași pentru a vă oferi cea mai bună șansă de a obține o aprobare a cărții.

Pasul Unu: Faceți-vă temele și creați-vă lista

când sunt vizat pentru o aprobare de carte, sunt întotdeauna uimit de cât de des cartea pe care am fost rugat să o blurb nu are nimic de-a face cu aria mea de expertiză sau cu ceea ce sunt cunoscut. Și în timp ce înțeleg că cineva ca Robin Arzon (o personalitate de fitness de frunte) are milioane de adepți și, doamne, nu ar fi minunat dacă ți-ar împărtăși lucrurile, nu ar avea mai mult sens dacă Robin ar fi interesat de subiectul cărții tale?

deci, trebuie să vă asigurați că oricine este pe lista dvs. are un interes direct în ceea ce vindeți. Nu indirect, nu printr-un lucru aleatoriu în care au fost implicați acum zece ani, ci printr-o conexiune directă. Cu cât conexiunea este mai directă, cu atât va fi mai ușoară. În marketingul de carte, numim această aliniere și trebuie să găsiți oameni care sunt aliniați cu cartea dvs.

apoi, trebuie să efectuați verificarea unui conflict. Ce este cecul unui conflict? Ei bine, este un termen legal pentru a vă asigura că nu există conflicte. Faceți acest lucru înainte de a le prezenta pentru o aprobare a cărții (sau o prefață). Cercetează-ți ținta și vezi dacă există un conflict cu cartea ta. Au o carte sau un produs care iese pe care îl promovează în prezent? Uneori, aceste lucruri pot prezenta un conflict și alte ori, ele prezintă o oportunitate. O sinergie de marketing carte, așa cum au fost.

acest lucru ar putea fi o bună șansă de a oferi pentru a împărtăși munca lor cu mulțimea ta. Deși s-ar putea să nu fie la fel de mare ca influencerul (și probabil că nu este), este totuși plăcut să oferiți gestul și majoritatea oamenilor nu vor refuza o mențiune gratuită a cărții lor sau orice altceva este că sunt adânc în marketing. Dar știți în avans, înainte de primul dvs. contact, dacă ar putea exista o problemă.

relațiile sunt următoarea piesă de cercetare pentru tine. Asta pentru că marketingul de carte este totul despre relații, știm acest lucru. După cum am menționat mai sus: oamenii care vă cunosc sunt mai înclinați să vă dea o aprobare de carte (sau să scrie o prefață). Verificați cu lista de prieteni și a vedea dacă cineva știe țintă. Acest lucru ar putea fi în pe care il cautati. Și în timp ce sunteți la el, construiți relații pentru că veți avea nevoie de ele pe drum. Faceți acest lucru adăugând valoare; marketingul de carte este o stradă cu două sensuri. Puteți să le împărtășiți lucrurile, să le ajutați și să oferiți valoare cunoașterii dvs. Nu apar doar cu mâna afară pentru o aprobare carte pentru că aproape pot garanta, nu veți primi un răspuns pozitiv.

apoi, dacă ai pus ochii pe cineva, studiază-l, știi ce a scris, ce le place și ce nu le place. Sunt atât de flatat când oamenii își fac timp să-mi cunoască munca și chiar de câteva ori unde oamenii au menționat câinele meu, Cosmo. Cunoașteți cine sunt, chiar făcând referire la ceva ce au împărtășit recent pe social media, la o călătorie pe care au făcut-o, orice. Spune-le că ești atent și că îți pasă. Când vine vorba de marketingul cărților, acest lucru face o diferență uriașă. Întrebați pe oricine a fost vreodată lansat un produs sau a obținut o aprobare de carte sau o cotă de social media.

Pasul doi: Creați-vă Pachetul de Pitching

fie că sunteți în căutarea aprobări de carte/blurbs sau cineva pentru a scrie un cuvânt înainte pentru tine, pachetul pitch este destul de mult la fel. Să săpăm în ceea ce este.

• coperta cărții: ar trebui să aveți o copertă completă sau aproape completă, ceea ce înseamnă că probabil începeți destul de devreme în acest proces.
  • o prezentare de o pagină a cărții tale: Aceasta poate fi copia din spate a cărții dvs., similar cu ceea ce ați pus pe pagina dvs. de carte Amazon.
  • recenzii de carte timpurie sau aprobări de carte: dacă vizați oameni buni pentru aprobări de carte/blurbs, poate doriți să includeți o listă a celor pe care le-ați obținut deja. Uneori, dacă sunt nume impresionante, ar putea încuraja mai multe aprobări timpurii. Amintiți-vă: oamenilor le place ceea ce le place altora, este natura umană să favorizeze ceva ce alții văd deja ca fiind pozitiv.
  • cuprinsul dvs.: dacă este non-ficțiune, aceasta este o necesitate.
  • Exemplu De Carte: Recomand 3-5 capitole ale cărții.
  • Prefață Pre-scrisă, Blurbs, sau mențiuni (vom vorbi despre asta mai mult într-un minut).

Pasul trei: conținut Pre-scris

un lucru văd că o mulțime de autori neglijează să facă, este de a crea un conținut pre-scris. Da, aceasta înseamnă să scrieți mostre blurb/avizare sau să scrieți o schiță pentru prefață. Este aceasta înșelăciune? Ei bine, da și nu. În primul rând, în aproape fiecare caz, persoana pe care o vizați este ocupată. Deci, acest lucru le va economisi ceva timp și vă pot garanta aproape că veți dubla cantitatea de aprobări pe care le obțineți. Același lucru este valabil și pentru prefață. Sunt întotdeauna flatat când cineva îmi cere să scriu o prefață pentru cartea lor, dar este mult mai ușor pentru mine să fiu de acord să o fac dacă au un conținut pre-scris. Acest lucru nu înseamnă că îl voi folosi textual, dar este un început și un economizor de timp.

în general, voi recomanda ca un autor să creeze câteva aprobări/blurburi diferite în cadrul pachetului din care cineva poate alege. Dacă țintesc pe cineva pentru o aprobare, îi voi spune că am scris în prealabil unele, dacă sunt utile și sunt bineveniți să le editeze așa cum doresc.

acest pas singur va garanta aproape că veți crește aprobările pe care le obțineți de trei ori. Dacă ați vizat persoanele potrivite pentru cartea dvs., pot garanta aproape că acest lucru va fi adevărat și pentru dvs.

Pasul patru: Creați-vă Pitch-ul

oricât de mult știm cu toții câte e-mailuri primesc nume mari și influențatori, sunt încă surprins de cât de des văd pitch-uri care sunt nefocalizate și incoerente. Deși nu mă apropii de cantitatea de e-mail pe care o face o celebritate sau un influencer, sunt încă uimit de câte pitch-uri neprofesionale primesc. Luați în considerare acest lucru: indiferent de modul în care jucați, linia dvs. de subiect este crucială și majoritatea dintre noi avem și o previzualizare pe telefonul nostru, așa că, în afară de o linie de subiect vicleană, luați în considerare o subtitrare care va fi prima propoziție pe care o văd înainte de a deschide e-mailul. Acesta este modul în care mulți dintre noi scanează e-mailurile în aceste zile înainte de a decide dacă îl deschidem, îl depunem sau doar îl aruncăm. Și dacă aveți norocul să obțineți un influencer pentru a vă deschide e-mailul, asigurați-vă că corpul acestuia este un pitch bine concentrat, care în mod ideal nu depășește un paragraf.

Pasul Cinci: cum să Pitch țintă

acum, că ați făcut cele de mai sus, este timpul pentru a merge într-adevăr după ceea ce vrei. Să presupunem că doriți ca o persoană cu profil înalt să vă ofere o aprobare pentru cartea dvs. De unde începi? Ei bine, puteți începe cu site-ul lor.

vreau să te descurajez să lansezi pe cineva pe Facebook Messenger sau printr-un mesaj Direct pe Instagram sau Twitter. În schimb, ia timp pentru a găsi informațiile lor de contact, care ar trebui să fie pe site-ul lor. Nu este doar inteligent, dar bună carte de marketing.

dacă site – ul lor este greu de găsit, este posibil să aibă un agent-dacă este un autor, trimiteți un e-mail editorului lor și vedeți dacă vă pot direcționa. Pentru nume mai mari, editorul poate gestiona aceste solicitări.

dacă persoana este vorbitor și participați la un eveniment la care se află, aceasta poate fi o fereastră de oportunitate și pentru dvs. Uneori vă puteți conecta cu difuzoarele după discuțiile lor – dacă o faceți, asigurați-vă că aveți pachetul dvs. de avizare a cărții cu dvs., astfel încât să le puteți înmâna și apoi asigurați-vă că obțineți informațiile lor de contact (sau aflați pe cine ar trebui să contactați pentru a urmări).

dacă ținta dvs. este un actor, veți dori să începeți contactând Screen Actors Guild pentru a obține informații actuale despre agent/publicist. Puteți face acest lucru apelând: (323) 549-6737 dacă celeb pe care îl căutați este bazat pe LA. Dacă nu, mergeți la www.sag.org pentru informațiile de contact actuale pentru biroul din New York al Breslei.

Pasul șase: urmărirea

în funcție de cine vizați pentru o aprobare de carte, piesa de urmărire a acesteia poate fi cea mai mare bucată de muncă. De ce? Deoarece cu cât ținta este mai mare, cu atât vor fi mai ocupați. De asemenea, dacă vizați o celebritate, este posibil să trebuiască să treceți prin straturi de oameni pentru a ajunge la ei, așa că fiți răbdători și sârguincioși. Apoi urmați.

sunt un credincios ferm (și este filozofia mea personală de marketing a cărții) că chiar și cei mai importanți influențatori sunt accesibili dacă luați acțiunile corecte pentru a face acest lucru. Influențatorii asemănători vor fi adesea entuziasmați și mai mult decât dispuși să vă ajute, dar relația nu trebuie să se termine acolo. Mi se pare că aceste situații se transformă adesea în relații pe termen lung foarte reciproc avantajoase, ceea ce înseamnă că nu ar trebui să renunți la acest efort odată ce primești aprobarea cărții. Rămâneți pe ecranul lor radar, deoarece atingerea influențatorilor nu este ceva care trebuie să aibă o dată de încheiere sau să fie un lucru unic. Și, bineînțeles, când obțineți ceea ce căutați, aruncați-l în cele patru colțuri ale pământului!

Ce Urmează?

deci, căutarea aprobărilor de carte trebuie să se oprească atunci când cartea dvs. este publicată? Deloc. De fapt, am cunoscut autori care merg continuu după nume mari pentru a-și susține cartea. Dacă mențiunile de carte sunt obiectivul dvs., atunci marketingul dvs. de carte nu ar trebui să se oprească atunci când aveți o mână.

uneori, autorii pot începe mici pentru a merge mare, ceea ce înseamnă că vor începe cu aprobări de carte mai mici și se vor baza pe acestea pe măsură ce cartea continuă să crească în popularitate. Dacă v-ați publicat cartea, devine destul de ușor să vă actualizați coperta cu o nouă aprobare a cărții, deși adesea acestea sunt adăugate doar la pagina Amazon a autorului.

o aprobare excelentă a cărții sau o prefață de la un influencer din industrie poate fi o modalitate excelentă de a oferi cărții tale piciorul de care are nevoie și de a o ajuta să iasă în evidență de concurență. Este nevoie doar de ceva timp, efort și puțină planificare!