krok za krokem průvodce k získání Celebrity knihy potvrzení, předmluvy a časné recenze pro vaši knihu

doba čtení: 8 minut

autoři mi často říkají, že jejich prvním cílem v marketingu je jít po časných potvrzení pro jejich knihu. Je to skvělý cíl, ale někdy matoucí proces.

získání vysoce postavených lidí, kteří budou rozmazávat nebo schvalovat vaši knihu, může vaší knize přidat hodně hodnoty. Jít po nich, nicméně, může být obtížné, protože ve věku sociálních médií a přístupu ke všem, při cílení na ovlivňovatele je snadné se nechat unést.

mluvil jsem s některými autory, kteří jen vytvoří „seznam hitů“ lidí, které usilují o získání potvrzení od vlivných osob, které chtějí oslovit, a začnou se připojovat. Někdy to funguje a někdy ne. častěji než ne, to druhé je pravda. I když není vždy snadné získat potvrzení o knihách, je to určitě možné. Taky, čím vyšší jdete do potravinového řetězce celebrit, čím více se proces stává.

takže pojďme rozebrat, co je každý kus, než se podíváme na to, jak je získat.

celebrity potvrzení

celebrity potvrzení může znamenat prakticky cokoliv. Ne vždy se snaží získat podporu od Lady Gaga nebo Reese Witherspoon, někdy je to celebrita na vašem konkrétním trhu. Jeden bezplatný kývnutí od slavné tváře může spustit i ten nejtemnější produkt. Většina reklamních agentur platí vysokou cenu za to, aby si Celebrita vzala nealkoholický nápoj nebo si oblékla běžecké boty. Dobrou zprávou je, že pokud můžete získat podporu pro svou knihu, pravděpodobně vás to nebude stát nic, kromě času, trpělivost, vytrvalost, a oh, zmínil jsem trpělivost? Je to dlouhá cesta, kterou byste měli začít, jakmile budete mít rozumně konečný rukopis a, jak dlouho to je, může to být skvělé pro vaši knihu marketing Sečteno a podtrženo.

Blurbs / potvrzení / recenze

terminologie je často matoucí (kniha reklama nebo potvrzení vs. Recenze knihy) a upřímně řečeno jsou všichni stejní. Recenze knihy je podle definice něco, co se objeví na vaší stránce Amazon, ale výňatky z ní se mohou objevit také na obálce knihy a / nebo uvnitř vaší knihy v části“ potvrzení knihy“. Tak často se tato slova používají zaměnitelně. Pokud jdete po vysoce postavené osobě na vašem trhu, použijte termín „potvrzení knihy“ nebo “ reklama knihy – – protože tento termín automaticky znamená něco, co se děje před vydáním knihy.

lidé jako to, co ostatní lidé jako, takže myšlenka knihy schválení znamená, teoreticky, že to pomůže vaše kniha marketing ve velkém způsobem.

Předmluva

podle definice je předmluva pro knihu něco, co je napsáno celebritou nebo odborníkem na vašem trhu – může to být také někdo, koho obdivujete, nebo jehož práce inspirovala knihu, kterou jste napsali. Na rozdíl od potvrzení knihy, ale stále „schvalování“ vaši knihu v mnohem širším způsobem, Předmluva odborník v oboru může skutečně pomoci zlepšit váš celkový book marketing.

Jak získat potvrzení, předmluvu nebo recenzi

bez ohledu na to, zda chcete potvrzení knihy nebo předmluvu pro vaši knihu, je proces téměř stejný. Řekněme přímo dopředu, že čím více sítě, tím rychleji tento proces půjde pro vás. Pokud vás lidé znají, nebo vás alespoň potkali,mohou být více nakloněni vám pomoci. Chápu vášeň vašeho projektu a že ho chcete dostat do světa, a určitě Ovlivňovatel by mohl pomoci zkrátit ten čas na polovinu, ale pokud postavíte nesprávnou osobu špatným způsobem, prostě ztratíte svůj vlastní cenný knižní marketingový čas. Pojďme tedy projít těmito kroky, abychom vám poskytli nejlepší šanci na přistání knihy.

První Krok: Udělejte si domácí úkoly a vytvořte si seznam

když se dostanu za cíl potvrzení knihy, jsem vždy ohromen tím, jak často kniha, o kterou jsem byl požádán, nemá nic společného s mou oblastí odborných znalostí nebo tím, čím jsem známý. A i když chápu, že někdo jako Robin Arzon (přední fitness osobnost) má miliony následovníků, a gee, nebylo by skvělé, kdyby sdílela vaše věci, nemělo by to větší smysl, kdyby se Robin skutečně zajímal o téma vaší knihy?

takže se musíte ujistit, že ten, kdo je na vašem seznamu, má přímý zájem o to, co prodáváte. Ne nepřímým, ne nějakou náhodnou věcí, do které se zapojili před deseti lety, ale přímým spojením. Čím přímější je spojení, tím snazší to bude. V knižním marketingu nazýváme toto zarovnání a musíte najít lidi, kteří jsou v souladu s vaší knihou.

dále je třeba provést kontrolu konfliktu. Co je to kontrola konfliktu? No, je to legální termín, aby nedošlo ke konfliktům. Udělejte to dříve, než je postavíte na potvrzení knihy(nebo předmluvu). Prozkoumejte svůj cíl a zjistěte, zda nedošlo ke konfliktu s vaší knihou. Mají knihu nebo produkt vyjde, že jsou v současné době podporovat? Někdy tyto věci mohou představovat konflikt a jindy, představují příležitost. Synergie marketingu knih, jak to bylo.

to by mohla být dobrá šance nabídnout sdílet svou práci se svým davem. I když to nemusí být tak velké jako Ovlivňovatel (a pravděpodobně to není), je stále hezké nabídnout gesto a většina lidí neodmítne bezplatnou zmínku o své knize nebo o čemkoli, že jsou v marketingu po kolena. Ale vědět předem, před prvním kontaktem, pokud by mohl být problém.

vztahy jsou pro vás dalším výzkumem. Je to proto, že knižní marketing je o vztazích, víme to. Jak jsem zmínil výše: lidé, kteří vědí, že máte větší sklon dát vám potvrzení knihy(nebo napsat předmluvu). Poraďte se se svým seznamem přátel a zjistěte, zda někdo zná váš cíl. To by mohlo být v hledáte. A když už jste u toho, budujte vztahy, protože je budete potřebovat po silnici. Děláte to přidáním hodnoty; knižní marketing je obousměrná ulice. Můžete sdílet své věci, pomoci jim, a nabídnout hodnotu, aby vás poznali. Nezobrazujte se jen s rukou pro potvrzení knihy, protože to mohu téměř zaručit, nedostanete pozitivní odpověď.

dále, pokud máte na někoho zaměřeno, prostudujte si je, víte, co napsali, co se jim líbí a nelíbí. Jsem tak polichocen, když si lidé udělají čas, aby poznali mou práci, a dokonce i několikrát, kdy lidé zmínili mého psa, Cosmo. Poznejte, kdo jsou, dokonce odkazovat na něco, co nedávno sdíleli na sociálních médiích, výlet, který podnikli, to je jedno. Dejte jim vědět, že věnujete pozornost a že vám záleží. Pokud jde o book marketing, to je obrovský rozdíl. Zeptejte se kohokoli, komu byl někdy položen produkt, nebo dostal potvrzení o knize nebo sdílení sociálních médií.

druhý krok: Vytvořte si svůj nadhazovací balíček

ať už hledáte potvrzení/blurbs knihy nebo někoho, kdo pro vás napíše předmluvu, balíček pitch je téměř stejný. Pojďme se podívat, co to je.

• obal vaší knihy: měli byste mít kompletní nebo téměř kompletní obal, což znamená, že pravděpodobně začínáte docela brzy.
  • jednostránkový přehled vaší knihy: Může to být zadní kopie vaší knihy, podobně jako to, co byste vložili na stránku knihy Amazon.
  • rané recenze knih nebo potvrzení knih: pokud cílíte na lidi pro potvrzení knih/ blurbs, možná budete chtít zahrnout seznam těch, které jste již dostali. Někdy, pokud se jedná o působivá jména, mohlo by to povzbudit časnější potvrzení. Pamatujte: lidé mají rádi to, co mají rádi ostatní, je lidskou přirozeností upřednostňovat něco, co ostatní již považují za pozitivní.
  • váš obsah: pokud je to fikce, je to nutné.
  • Ukázka Knihy: Doporučuji 3-5 kapitol knihy.
  • předem napsaná Předmluva, reklama nebo potvrzení (o tom budeme mluvit více za minutu).

třetí krok: předem napsaný obsah

jedna věc, kterou vidím, že mnoho autorů zanedbává, je vytvořit nějaký předem napsaný obsah. Ano, to znamená psaní vzorků blurb / potvrzení nebo psaní osnovy pro předmluvu. Je to podvádění? No, ano i ne. První off, téměř v každém případě je osoba, na kterou cílíte, zaneprázdněna. To jim ušetří nějaký čas a mohu vám téměř zaručit, že zdvojnásobíte množství potvrzení, která dostanete. Totéž platí pro předmluvu. Jsem vždy polichocen, když mě někdo požádá, abych napsal předmluvu pro svou knihu, ale je pro mě mnohem snazší souhlasit s tím, pokud mají nějaký předem napsaný obsah. To neznamená, že to použiji doslovně, ale je to začátek a úspora času.

obecně doporučuji, aby autor vytvořil v balíčku několik různých potvrzení/reklam, ze kterých si někdo může vybrat. Pokud někoho cílím na podporu, řeknu jim, že jsem některé předem napsal, pokud jsou užitečné, a jsou vítáni, aby je upravili, jak si přejí.

tento krok sám téměř zaručí, že třikrát zvýšíte podporu, kterou získáte. Pokud jste pro svou knihu zacílili na správné lidi, mohu téměř zaručit, že to bude platit i pro vás.

Krok čtyři: Vytvořte si hřiště

stejně jako všichni víme, kolik e-mailů dostávají velká jména a ovlivňovatelé, jsem stále překvapen, jak často vidím hřiště, která jsou rozostřená a nesoustředěná. I když se nedostanu k množství e-mailů, které dělá celebrita nebo Ovlivňovatel, stále jsem ohromen tím, kolik neprofesionálních hřišť dostanu. Vezměme si to: bez ohledu na to, jak nadhazujete, váš předmět je zásadní a většina z nás má v telefonu náhled, také, takže kromě lstivého předmětu, zvažte titulky, které budou první větou, kterou uvidí ještě před otevřením e-mailu. Takto mnoho z nás skenuje e-mail v těchto dnech, než se rozhodneme, zda jej otevřít, soubor, nebo jen výpis. A pokud máte to štěstí, že dostanete ovlivňovatele, který otevře váš e-mail, ujistěte se, že jeho tělo je úzce zaměřené hřiště, které v ideálním případě není delší než jeden odstavec.

krok pět: Jak postavit svůj cíl

Nyní, když jste udělali výše, je čas opravdu jít po tom, co chcete. Řekněme, že chcete, aby vám nějaká vysoce postavená osoba poskytla podporu pro vaši knihu. Kde začít? Studna, můžete začít s jejich webovými stránkami.

chci vás odradit od někoho, kdo by někoho hodil na Facebook Messenger nebo prostřednictvím přímé zprávy na Instagram nebo Twitter. Místo toho si udělejte čas a najděte jejich kontaktní informace, které by měly být na jejich webových stránkách. Není to jen chytrý, ale dobrý knižní marketing.

pokud je jejich webové stránky těžké najít, mohou mít agenta-pokud je to autor, pošlete e-mail vydavateli a zjistěte, zda vás mohou nasměrovat. U větších jmen může vydavatel tyto požadavky zpracovat.

pokud je osoba řečníkem a účastníte se události, na které se nachází, může to být také příležitost pro vás. Někdy se můžete spojit s reproduktory po jejich rozhovorech-pokud tak učiníte, ujistěte se, že máte s sebou balíček pro schválení knihy, abyste jim ho mohli předat, a pak se ujistěte, že získáte jejich kontaktní informace (nebo zjistěte, koho byste měli kontaktovat, abyste mohli sledovat).

pokud je vaším cílem herec, budete chtít začít kontaktováním Screen Actors Guild a získat aktuální informace o agentovi/publicistovi. Můžete to udělat voláním: (323) 549-6737 pokud je celebrita, kterou hledáte, založena na LA. Pokud ne, zamiřte na více než www.sag.org aktuální kontaktní informace pro kancelář cechu v New Yorku.

krok šestý: v návaznosti na

v závislosti na tom, na koho cílíte pro potvrzení knihy, může být následná část vaší největší práce. Proč? Protože čím větší cíl, tím rušnější budou. Také, pokud cílíte na celebritu, možná budete muset projít vrstvami lidí, abyste se k nim dostali, takže buďte trpěliví a pilní. Pak pokračujte.

jsem pevně přesvědčen (a je to moje osobní filozofie marketingu knih), že i ti nejvýznamnější ovlivňovatelé jsou dosažitelní, pokud k tomu podniknete správné kroky. Stejně smýšlející vlivní budou často nadšení a více než ochotní vám pomoci, ale vztah tam nemusí skončit. Zjistil jsem, že tyto situace se často proměňují ve velmi vzájemně výhodné dlouhodobé vztahy, což znamená, že byste neměli upustit od tohoto úsilí, jakmile získáte potvrzení knihy. Zůstaňte na jejich radarové obrazovce, protože dosažení vlivných osob není něco, co musí mít datum ukončení nebo být jednorázovou věcí. A samozřejmě, když dostanete to, co hledáte, výbuch ji do čtyř koutů země!

Co Dál?

musí se tedy hledání potvrzení knihy zastavit, když je vaše kniha vydána? Vůbec ne. Ve skutečnosti, znám autory, kteří neustále chodí po velkých jménech, aby podpořili svou knihu. Pokud kniha potvrzení jsou vaším cílem, pak vaše kniha marketing by neměl zastavit, když máte hrst.

někdy autoři mohou začít od malých až po velké, což znamená, že začnou s menšími knihami a staví na nich, protože kniha stále roste v popularitě. Pokud jste knihu sami publikovali, je poměrně snadné aktualizovat obálku novou podporou knihy, i když často jsou právě přidány na autorovu Amazonskou stránku.

skvělá kniha potvrzení, nebo Předmluva z průmyslu Ovlivňovatel může být skvělý způsob, jak dát svou knihu nohu, kterou potřebuje, a pomoci jí vyniknout od konkurence. Trvá to jen nějaký čas, úsilí, a trochu plánování!