Hogyan növelhető a hirdetési bevétel | Sikerképlet és bevált megoldások

gondolkodott már azon, hogyan számolja ki a hirdetési bevételt?

van egy “kiadók sikerképlete” (ahogy mi hívjuk), tudnia kell! Érdemes szem előtt tartani, hogy hirdetési bevétele nem csak a bevételszerzési partnerétől és a megjelenített hirdetések számától függ.

ez a webhely közönségétől, hűségétől, elkötelezettségétől és a hirdetési készlet minőségétől is függ.

ebben a cikkben megtudhatja, hogyan működik ez a képlet, és hogyan becsülheti meg a bevételi potenciált a saját Google Analytics és/vagy hasonló webes adatok használatával. Ez a képlet az Ön javára is működik, miközben különböző webhely-növekedési stratégiákat alkalmaz.

Tartalomjegyzék:

  • a hirdetési bevételek kiszámításának legfontosabb mutatói
  • FORMULA
  • hogyan lehet kiszámítani a hirdetési bevételeket a Google Analytics segítségével? / Step by Step Guide
  • hogyan lehet kiszámítani a hirdetési bevételeket hasonló webes adatok felhasználásával?
  • hogyan segíthet egy kiadó sikerképlete mind a webhely forgalmának, mind a bevételének növekedésében?
  • 5 bevált stratégiák a webhely mutatóinak növelésére

a hirdetési bevételek kiszámításának legfontosabb mutatói

a siker formula meglehetősen egyszerű; alapvetően bizonyos webhelyek és bevételszerzési mutatók matematikai szorzata, míg a “siker” maga a bevétel.

a webhely legfontosabb mutatói a következők: a webhely közönségét képviselő felhasználók, lojalitásuk és elkötelezettségük.

a bevételszerzési mutatók a következők: a hirdetési készlet és a hirdetési ár CPMs-ben.

a képlet kiszámításához egy hónapot tekintsünk időszaknak.

FORMULA

mint látható, a képlet az Általános megértést képviseli: “minél több felhasználó érkezik egy webhelyre, annál több bevétel van.”

valójában a dolgok bonyolultabbak.

a felhasználók száma befolyásolja a bevételi potenciált, de a teljes kép abból áll, hogy megértsük, milyen gyakran és mennyire elkötelezettek ezek a felhasználók, miközben bizonyos hirdetéseket jelenítenek meg egy webhelyen.

közönség– ezek azok a felhasználók, akik több mint egy hónapja látogatják az Ön webhelyét.

hűség– egy mutató, amely megmutatja, hogy a felhasználók havonta átlagosan hányszor térnek vissza egy webhelyre.

elkötelezettség– egy mutató, amely megmutatja, hogy az átlagos felhasználók hány oldalmegtekintést generálnak a látogatási munkamenet során.

Ad Inventory– a kiadó webhelyén rendelkezésre álló hirdetési terület mennyisége. Utal továbbá a hirdetőknek értékesíthető hirdetéselhelyezések számára.

Ár– azt a pénzösszeget jelenti, hogy mennyit ad el hirdetési készletéből. Az ár banner megjelenítésekben kerül kiszámításra, általában CPM – ként (1000 megjelenítés).

minden mutató önmagában eltérő stratégiát és megközelítést képvisel a hirdetési bevételek növelésében.

mielőtt tovább mélyednénk a stratégiába, adjunk egy példát arra, hogyan használhatja a Google Analytics szolgáltatást a sikerképlet kiszámításához.

hogyan lehet kiszámítani a hirdetési bevételeket a Google Analytics segítségével? / Step by Step Guide

nézzük át újra a képletet, és változtassuk meg a mutatókat a Google Analytics szerint:

első lépés

1. Nyissa meg a Google Analytics

2. Lépjen a bal oldali sávra, majd nyomja meg a gombot közönség, majd áttekintés.

Google Analytics oldalsáv

második lépés

a potenciális hirdetési bevétel kiszámításához válasszon egy hónapot időszakként, ebben a példában 1.július – 31, 2020. Ezután a képlet szerint nézze meg a felhasználókat, a felhasználónkénti munkamenetek számát, valamint az oldalakat/munkameneteket.

az alábbi kép szerint havonta 188734 felhasználó van. Ezen felhasználók mindegyike munkamenetenként 1,23 alkalommal tért vissza az oldalra, és átlagosan 2,08 oldalt látogatott meg.

(188734×1.23×2.08 Xadsxprice)/1000=bevétel

Google Analytics közönségáttekintési adatok

harmadik lépés

képzeljük el, hogy webhelyén 5 hirdetés jelenik meg. Az ár CPM-mutatót képvisel, amely szemlélteti az Ön, mint megjelenítő által a bannerek 1000 hirdetésmegjelenítéséből származó hirdetési bevételt.

ezt a számot (CPM) láthatja Google Adsense– fiókjában, vagy ha bevételszerzési platform-jelentési rendszert használ. Tegyük fel, hogy ebben az esetben a CPM 0,50 EUR

(188734×1.23×2.08x5x0.50)/1000=1207eur

a potenciális hirdetési bevétel 1207eur

hogyan lehet kiszámítani a hirdetési bevételt hasonló webes adatok felhasználásával?

ha a Google Chrome bővítményt használja– Hasonló Web, a képlethez használandó mutatók a következők:

-havi látogatások, amelyek megegyeznek a felhasználókkal vagy a közönséggel

-látogatásonkénti oldalak, amelyek a felhasználók elkötelezettsége és hűsége

ugyanazt a weboldalt vettük fel, és az alábbi kép szerint a havi látogatások kissé eltérnek a Google Analytics adataitól. Ez azért van, mert a hasonló webes adatok kiszámítják a havi látogatások átlagos számát több mint egy hónapig.

havonta 407 900 felhasználó van. Ezen felhasználók mindegyike látogatásonként 2,15 oldalt látogatott meg. Tegyük fel, hogy a CPM 0,50 EUR, és 5 hirdetés van a weboldalon.

a potenciális hirdetési bevétel ebben az esetben 2192EUR

(407 900 x 2,15 x 5 x 0,50)/1000=2192eur

hasonló webes adatok

bevált stratégiák: hogyan segíthet a kiadó sikerképlete mindkettő növekedésében– weboldal forgalom és bevétel?

mint korábban említettük, a képlet minden mutatója különböző stratégiákat képvisel arra vonatkozóan, hogyan növelheti webhelye hirdetési bevételeit.

ahhoz, hogy megértsük, milyen erős ez a képlet, nézzünk meg egy példát.

stratégia a hirdetési bevételek növelésére

képzeljük el, hogy webhelye meglehetősen friss és új. Havonta 30 000 látogató (felhasználó) látogatja meg, akik átlagosan 1,3 alkalommal látogatták meg az oldalt, és 1,5 oldalt néztek meg. Oldalanként átlagosan 5 hirdetés van, a CPM pedig 0,40 EUR.

az ilyen webhely hirdetési bevételeinek kiszámításához tegyük a számokat a képletbe:

(30 000 x 1,3 x 1,5 x 5 x 0,40)/1000=117eur

mivel ez a weboldal teljesen új, a 117EUR jó pénzösszeg. Tény, hogy ez egy kicsit több, mint egy minimum 100eur, hogy setupad fizet ki.

egyetértünk abban, hogy erőfeszítéseket tettünk a felhasználók számának, hűségüknek és elkötelezettségüknek összesen 30% – kal történő növelésére. Ezenkívül 1 hirdetéselhelyezés került hozzáadásra, a CPM pedig az optimalizálási Beállítás utánad biztosított, 0,50 EUR-ra nőtt.

(39000×1.69×1.95x6x0.50)/1000=385,57 EUR

a bevétel 117eur-ról 385,57 EUR-ra nőtt, ami több mint 300%! A teljes növekedés csak a bevételi potenciál legfontosabb mutatóinak növelésével jött létre.

hogyan lehet ezt elérni?

5 bevált stratégia a webhely mutatóinak növelésére

  1. hogyan lehet növelni a webhelyet látogató felhasználók számát?
  • Javítani kell a SEO-t, mind a belső, mind a külső
  • Javítani kell a tartalom terjesztési stratégiáját több közösségi csatorna használatával
  • használja a megfelelő mennyiséget és jól látható közösségi ikonokat
  • szerepeljen a Google Hírekben / felfedezésben
  1. hogyan lehet javítani a felhasználói hűséget?
  • felajánlja nekik, hogy feliratkozzanak egy hírlevélre, és rendszeresen küldjék el megfelelő tartalommal
  • a push értesítéseket a felhasználók számára
  • hagyja, hogy a felhasználók megjegyzéseket tegyenek és aktívan részt vegyenek
  • extra értéket biztosítson a hűséges felhasználók számára, például letölthetőségek, pdf-könyv stb.
  1. Hogyan növelhető a felhasználói elkötelezettség?
  • ajánlat kapcsolódó / ajánlott cikkek mind-a cikk belsejében, mind annak alján
  • javítsa a recirkulációs stratégiát azáltal, hogy a fejléc menü ragacsos a mobil felhasználók számára
  • használjon több interaktív médiát, például videotartalmat
  • növelje webhelye általános teljesítményét
  1. ne féljen tesztelni és megjeleníteni a hirdetéseket különböző hirdetéselhelyezéseken. Ne zavarja azonban webhelyét túl sok hirdetéssel. Ez nemcsak a képlet első három kulcsfontosságú mutatóját károsíthatja, hanem csökkentheti az eCPM-et is.
  1. a CPM növelése összetett megközelítés, amelyet a Setupad végez. A hüvelykujjszabály az, hogy a lehető legjobb legyen a láthatóság, miközben nem túlzsúfolja a webhelyet túl sok hirdetéssel. Ez lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy felismerjék a hirdetési készlet valódi értékét, és a CPM növekedni kezd

következtetés

győződjön meg arról, hogy ismeri és megérti a célközönséget. Tegyen meg mindent, és hozzon létre minőségi tartalmat, ezáltal növelve a visszatérő látogatók számát.

szeretnénk hangsúlyozni, hogy a CPM és a hirdetéselhelyezések nem a legfontosabb dolgok, amelyeket figyelembe kell vennie a hirdetési bevételek kiszámításakor.

egy másik szempont, amelyet ne feledje, hogy ha egy vagy több változót növelsz, akkor a hirdetési bevételed magasabb lesz.

mivel a Setupad több hirdetést adhat hozzá webhelyéhez, a CPM magasabb lesz, és a hirdetési bevétel is. Növelje hirdetési bevételeit velünk a regisztrációval!

Write a Comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.