jak zvýšit příjmy z reklamy | vzorec úspěchu a osvědčená řešení

Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypočítat příjmy z reklamy?

existuje „vzorec úspěchu vydavatelů“ (jak jej rádi nazýváme), měli byste vědět! Je třeba mít na paměti, že vaše příjmy z reklamy nezávisí pouze na vašem partnerovi zpeněžení a počtu zobrazených reklam.

záleží také na publiku vašeho webu, jeho loajalitě, angažovanosti a kvalitě inventáře reklam.

v tomto článku se dozvíte, jak tento vzorec funguje a jak odhadnout potenciál příjmů pomocí vlastní Google Analytics a / nebo podobných webových dat. Tento vzorec bude také pracovat pro váš prospěch při zaměstnávání různých strategií růstu webových stránek.

obsah:

  • klíčové metriky výpočtu příjmů z reklam
  • vzorec
  • Jak vypočítat příjmy z reklam pomocí Google Analytics? / Krok za krokem průvodce
  • Jak vypočítat příjmy z reklamy pomocí podobných webových dat?
  • jak může vzorec úspěchu vydavatele pomoci zvýšit návštěvnost i příjmy webových stránek?
  • 5 osvědčených strategií pro růst metrik vašich webových stránek

klíčové metriky výpočtu příjmů z reklamy

vzorec úspěchu je poměrně jednoduchý; je to v podstatě matematické násobení určitých metrik a metrik zpeněžení určitých webových stránek, zatímco samotný „úspěch“ je příjem.

klíčové metriky webových stránek zahrnují: uživatelé zastupující publikum vašeho webu, jejich loajalitu a angažovanost.

metriky zpeněžení zahrnují: váš inventář reklam a reklamní cena v CPMs.

pro výpočet vzorce zvažte jeden měsíc jako období.

vzorec

jak vidíte, vzorec představuje obecné porozumění: „čím více uživatelů přichází na web,tím více příjmů je.“

ve skutečnosti jsou věci složitější.

počet uživatelů ovlivňuje potenciál příjmů, ale celý obrázek spočívá v pochopení toho, jak často a jak jsou tito uživatelé zapojeni, zatímco mají některé reklamy na webových stránkách.

publikum-to jsou uživatelé, kteří navštěvují vaše webové stránky déle než měsíc.

loajalita-je metrika, která ukazuje, kolikrát se uživatelé v průměru měsíčně vracejí na web.

Engagement-je metrika, která ukazuje, kolik zobrazení stránek v průměru uživatelé generují během návštěvy.

inventář reklam-množství dostupného reklamního prostoru na webových stránkách vydavatele. Odkazuje také na počet umístění reklam dostupných k prodeji inzerentům.

cena-představuje částku peněz za to, kolik prodáte svůj reklamní inventář. Cena se počítá v zobrazení banneru, obvykle jako CPM (1000 zobrazení).

každá metrika sama o sobě představuje jinou strategii a přístup, jak zvýšit příjmy z reklamy.

než budeme kopat více do strategie, dejte nám příklad, jak můžete použít Google Analytics pro výpočet vzorce úspěchu.

Jak vypočítat příjmy z reklamy pomocí Google Analytics? / Krok za krokem průvodce

pojďme znovu zkontrolovat vzorec a změnit metriky podle Google Analytics:

první krok

1. Otevřete Google Analytics

2. Přejděte na levý postranní panel a stiskněte publikum a poté přehled.

 postranní panel Google Analytics

druhý krok

Chcete – li vypočítat potenciální příjmy z reklamy, Vyberte jeden měsíc jako období, v tomto příkladu zvolíme 1. – 31. července 2020. Pak se podle vzorce podívejte na uživatele, Počet relací na uživatele a stránky/relace.

podle obrázku níže je měsíčně 188734 uživatelů. Každý z těchto uživatelů se vrátil na stránku 1,23 krát za každou relaci a navštívil 2,08 stránky v průměru.

(188734×1.23×2.08 xAdsxPrice) / 1000=příjmy

údaje o přehledu publika Google Analytics

třetí krok

Představme si, že na vašem webu se zobrazí 5 reklam. Cena představuje metriku CPM, která ilustruje příjmy z reklamy generované vámi jako vydavatelem z 1000 zobrazení reklam bannerů.

toto číslo (CPM) můžete vidět ve svém účtu Google Adsense nebo pokud používáte systém hlášení platformy pro zpeněžení. Řekněme, že v tomto případě je vaše CPM 0,50 EUR

(188734×1.23×2.08x5x0.50) / 1000=1207EUR

váš potenciální příjem z reklamy je 1207EUR

Jak vypočítat příjmy z reklamy pomocí podobných webových dat?

pokud používáte rozšíření Google Chrome-podobný Web, metriky, které byste měli použít pro vzorec, jsou:

– měsíční návštěvy, které se rovnají vašim uživatelům nebo publiku

– stránky na návštěvu, což je angažovanost a loajalita vašich uživatelů

vzali jsme stejné webové stránky a podle obrázku níže se měsíční návštěvy trochu liší od údajů Google Analytics. Je to proto, že podobné webové údaje vypočítávají průměrný počet měsíčních návštěv po dobu delší než jeden měsíc.

existuje 407 900 uživatelů měsíčně. Každý z těchto uživatelů navštívil 2.15 stránek za návštěvu. Řekněme, že CPM je 0.50 EUR a na webu je 5 reklam.

vaše potenciální příjmy z reklamy by v tomto případě byly 2192EUR

(407 900 x 2.15 x 5 x 0.50) / 1000=2192EUR

 podobné webové údaje

osvědčené strategie: jak může vzorec úspěchu vydavatele pomoci růst jak návštěvnosti, tak výnosů?

jak jsme již zmínili, každá metrika vzorce představuje různé strategie, jak můžete zvýšit příjmy z reklamy na vašem webu.

abychom pochopili, jak silný je tento vzorec, podívejme se na příklad.

strategie pro růst vašich příjmů z reklamy

představme si, že vaše webové stránky jsou zcela čerstvé a nové. Navštíví jej 30 000 návštěvníků (uživatelů) měsíčně, kteří v průměru navštívili web 1,3 krát a prohlédli si stránky 1.5. Na stránce je v průměru 5 reklam a CPM je 0,40 EUR.

Chcete-li vypočítat příjmy z reklamy těchto webových stránek, vložte čísla do vzorce:

(30 000 x 1.3 x 1.5 x 5 x 0.40) / 1000=117EUR

vzhledem k tomu, že tato webová stránka je zcela nová, 117EUR je dobrá částka peněz. Ve skutečnosti je to o něco více než minimálně 100EUR, které Setupad vyplácí.

pojďme se nyní dohodnout, že bylo vynaloženo úsilí na zvýšení počtu uživatelů, jejich loajality a zapojení celkem o 30%. Také bylo přidáno 1 Umístění reklamy a CPM po poskytnutém optimalizačním Setupadu se zvýšil na 0,50 EUR.

(39000×1.69×1.95x6x0.50) / 1000=385,57 EUR

příjmy se zvýšily z 117EUR na 385,57 EUR, což je více než 300%! Celý růst byl vytvořen právě zvýšením klíčových metrik příjmového potenciálu.

jak toho lze dosáhnout?

5 osvědčené strategie pro růst metrik vašich webových stránek

  1. jak zvýšit počet uživatelů navštěvujících webové stránky?
  • zlepšit SEO, interní i externí
  • zlepšit strategii distribuce obsahu pomocí více sociálních kanálů
  • použijte správné množství a dobře viditelné sociální ikony
  • získejte vystupoval v Google News / Discovery
  1. jak zlepšit loajalitu uživatelů?
  • nabídněte jim, aby se zaregistrovali k odběru newsletteru a pravidelně jej zasílali se správným obsahem
  • nabídněte push notifikace pro uživatele
  • nechte uživatele zanechat komentáře a aktivně se účastnit
  • Poskytněte věrným uživatelům extra hodnotu, například downloadables, pdf knihu atd.
  1. jak zvýšit zapojení uživatelů?
  • nabídka související / doporučené články jak-uvnitř článku, tak ve spodní části
  • Zlepšete strategii recirkulace tím, že vytvoříte nabídku záhlaví lepkavou pro mobilní uživatele
  • použijte více interaktivních médií, jako je videoobsah
  • zvyšte celkový výkon vašeho webu
  1. nebojte se testovat a zobrazovat reklamy na různých umístěních reklam. Nepleťte však svůj web příliš mnoha reklamami. Mohlo by to poškodit nejen první tři klíčové metriky vzorce, ale také snížit eCPM.
  1. Pěstování CPM je komplexní přístup, který Setupad dělá. Pravidlem je udržet viditelnost co nejlepší, aniž by přeplnění webové stránky s příliš mnoho reklam. To umožňuje inzerentům realizovat skutečnou hodnotu vašeho inventáře reklam a CPM začne růst

závěr

ujistěte se, že znáte a rozumíte cílovému publiku. Snažte se co nejlépe a vytvářejte kvalitní obsah, čímž zvyšujete počet vracejících se návštěvníků.

chceme zdůraznit, že CPM a umístění reklam nejsou nejdůležitější věci, které byste měli zvážit při výpočtu příjmů z reklamy.

dalším bodem, který byste si měli pamatovat, je, že pokud zvýšíte jednu nebo více proměnných, vaše příjmy z reklamy budou vyšší.

vzhledem k tomu, Setupad můžete přidat další reklamy na svých stránkách, Vaše CPM dostane vyšší a vaše příjmy z reklamy stejně. Zvyšte své příjmy z reklamy u nás registrací!

Write a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.