- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak obliczyć przychody z reklam?
- spis treści:
- kluczowe wskaźniki obliczania przychodów z reklam
- formuła
- jak obliczyć przychody z reklam za pomocą Google Analytics? / Przewodnik krok po kroku
- pierwszy krok
- drugi krok
- Trzeci krok
- Jak obliczyć przychód z reklamy przy użyciu podobnych danych internetowych?
- sprawdzone strategie: w jaki sposób formuła sukcesu wydawcy może pomóc w rozwoju zarówno strony internetowej ruch i dochody?
- Strategia zwiększania przychodów z reklam
- 5 sprawdzonych strategii rozwoju witryny wskaźniki
- podsumowanie
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak obliczyć przychody z reklam?
istnieje ” formuła sukcesu wydawców „(jak lubimy to nazywać), powinieneś wiedzieć! Warto pamiętać, że przychody z reklam nie zależą tylko od partnera do zarabiania i liczby wyświetlanych reklam.
zależy to również od odbiorców Twojej witryny, jej lojalności, zaangażowania i jakości zasobów reklamowych.
w tym artykule dowiesz się, jak działa ta formuła i jak oszacować potencjał przychodów za pomocą własnych Google Analytics i/lub podobnych danych internetowych. Ta formuła będzie również działać na Twoją korzyść, stosując różne strategie wzrostu witryny.
spis treści:
- kluczowe wskaźniki obliczania przychodów z reklam
- formuła
- jak obliczyć przychody z reklam za pomocą Google Analytics? / Przewodnik krok po kroku
- jak obliczyć przychody z reklam przy użyciu podobnych danych internetowych?
- w jaki sposób formuła sukcesu wydawcy może pomóc zwiększyć zarówno ruch na stronie, jak i przychody?
- 5 sprawdzone strategie wzrostu wskaźników witryny
kluczowe wskaźniki obliczania przychodów z reklam
formuła sukcesu jest dość prosta; jest to w zasadzie matematyczne mnożenie pewnych wskaźników witryny i monetyzacji, podczas gdy „sukces” sam w sobie jest przychodem.
kluczowe wskaźniki witryny to: użytkownicy reprezentujący odbiorców Twojej witryny, ich lojalność i zaangażowanie.
mierniki monetyzacji obejmują: Twój spis reklam i cena reklamy w CPMs.
aby obliczyć wzór, należy rozważyć jeden miesiąc jako okres.
formuła
jak widać, formuła reprezentuje ogólne zrozumienie: „im więcej użytkowników odwiedza stronę internetową, tym większe są przychody.”
właściwie to sprawy są bardziej skomplikowane.
liczba użytkowników wpływa na potencjał przychodów, ale pełny obraz polega na zrozumieniu, jak często i jak zaangażowani są ci użytkownicy podczas wyświetlania reklam na stronie internetowej.
Audience-są to użytkownicy, którzy odwiedzają Twoją stronę od ponad miesiąca.
lojalność-to wskaźnik pokazujący, ile razy użytkownicy wracają na stronę średnio miesięcznie.
zaangażowanie-to wskaźnik, który pokazuje, ile odsłon średnio generują użytkownicy podczas sesji odwiedzin.
spis reklam– ilość dostępnej przestrzeni reklamowej na stronie wydawcy. Odnosi się również do liczby miejsc docelowych reklam dostępnych do sprzedaży reklamodawcom.
cena-to kwota pieniędzy za to, ile sprzedajesz zapasów reklamowych. Cena jest obliczana w wyświetleń banera, zwykle jako CPM (1000 wyświetleń).
każda metryka sama w sobie reprezentuje inną strategię i podejście do zwiększania przychodów z reklam.
zanim zagłębimy się w strategię, podajmy przykład, w jaki sposób można użyć Google Analytics do obliczenia formuły sukcesu.
jak obliczyć przychody z reklam za pomocą Google Analytics? / Przewodnik krok po kroku
przejrzyjmy formułę jeszcze raz i zmień metryki zgodnie z Google Analytics:
pierwszy krok
1. Otwórz Google Analytics
2. Przejdź do lewego paska bocznego i naciśnij Audience, a następnie przegląd.
drugi krok
aby obliczyć potencjalne przychody z reklam, wybierz jeden miesiąc jako okres, w tym przykładzie wybieramy lipiec 1 – 31, 2020. Następnie zgodnie z formułą spójrz na użytkowników, liczbę sesji na użytkownika i strony/sesje.
zgodnie z poniższym obrazkiem miesięcznie jest 188734 użytkowników. Każdy z tych użytkowników wrócił na stronę 1,23 razy na każdą sesję i odwiedził średnio 2,08 strony.
(188734×1.23×2.08 xAdsxPrice) / 1000=przychód
Trzeci krok
wyobraźmy sobie, że na twojej stronie wyświetlanych jest 5 reklam. Cena reprezentuje metrykę CPM, która ilustruje przychody z reklam generowane przez Ciebie jako wydawcę z 1000 wyświetleń banerów reklamowych.
możesz zobaczyć ten numer (CPM) na swoim koncie Google Adsense lub jeśli korzystasz z platformy monetyzacji– systemu raportowania. Załóżmy, że w tym przypadku twój CPM wynosi 0,50 EUR
(188734×1.23×2.08x5x0.50) / 1000=1207eur
twój potencjalny przychód z reklamy to 1207EUR
Jak obliczyć przychód z reklamy przy użyciu podobnych danych internetowych?
jeśli korzystasz z rozszerzenia Google Chrome– Similar Web, metryki, których powinieneś użyć dla formuły, to:
-miesięczne wizyty, które są równe Twoim użytkownikom lub odbiorcom
– strony na wizytę, które są zaangażowaniem i lojalnością Twoich użytkowników
wzięliśmy tę samą stronę internetową i zgodnie z poniższym obrazkiem miesięczne wizyty różnią się nieco od danych Google Analytics. To dlatego, że podobne dane internetowe obliczają średnią liczbę miesięcznych wizyt przez więcej niż jeden miesiąc.
miesięcznie jest 407 900 użytkowników. Każdy z tych użytkowników odwiedził 2.15 strony na wizytę. Powiedzmy, że CPM wynosi 0,50 EUR, a na stronie jest 5 reklam.
twój potencjalny przychód z reklamy, w tym przypadku, wynosiłby 2192EUR
(407 900 x 2.15 x 5 x 0.50)/1000=2192eur
sprawdzone strategie: w jaki sposób formuła sukcesu wydawcy może pomóc w rozwoju zarówno strony internetowej ruch i dochody?
jak wspomnieliśmy wcześniej, każda z metryk formuły reprezentuje różne strategie dotyczące zwiększania przychodów z reklam w witrynie.
aby zrozumieć, jak potężna jest ta formuła, spójrzmy na przykład.
Strategia zwiększania przychodów z reklam
wyobraźmy sobie, że Twoja strona jest całkiem świeża i nowa. Miesięcznie odwiedza ją 30 000 Gości (użytkowników), którzy średnio odwiedzali stronę 1,3 razy i przeglądali 1,5 strony. Na stronie jest średnio 5 reklam, a CPM wynosi 0,40 EUR.
aby obliczyć przychody z reklamy takiej strony, umieśćmy liczby we wzorze:
(30 000 x 1,3 x 1,5 x 5 x 0,40) / 1000=117eur
ponieważ ta strona jest całkiem nowa, 117EUR to dobra kwota pieniędzy. W rzeczywistości jest to trochę ponad minimum 100EUR, że setupad się opłaca.
zgadzamy się teraz, że podjęto wysiłki, aby zwiększyć liczbę użytkowników, ich lojalność i zaangażowanie łącznie o 30%. Ponadto Dodano 1 miejsce docelowe reklamy,a CPM po dostarczeniu optymalizacji Setupad, wzrósł do 0,50 EUR.
(39000×1.69×1.95x6x0.50) / 1000=385,57 EUR
przychody wzrosły z 117EUR do 385,57 EUR, czyli ponad 300%! Cały wzrost powstał właśnie dzięki zwiększeniu kluczowych wskaźników potencjału przychodów.
jak można to osiągnąć?
5 sprawdzonych strategii rozwoju witryny wskaźniki
- jak zwiększyć liczbę użytkowników odwiedzających witrynę?
- popraw SEO, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne
- popraw strategię dystrybucji treści, korzystając z większej liczby kanałów społecznościowych
- użyj odpowiedniej ilości i dobrze widocznych ikon społecznościowych
- Wyróżnij się w Google News / Discovery
- jak zwiększyć lojalność użytkowników?
- zaproponuj im zapisanie się do Newslettera i wysyłanie go okresowo z odpowiednią treścią
- oferuj powiadomienia push dla użytkowników
- Pozwól użytkownikom zostawiać komentarze i aktywnie uczestniczyć
- Zapewnij dodatkową wartość dla lojalnych użytkowników, na przykład materiały do pobrania, książka pdf itp.
- jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników?
- oferta powiązane / Polecane artykuły zarówno wewnątrz artykułu, jak i na dole
- popraw strategię recyrkulacji, sprawiając, że menu nagłówka jest lepkie dla użytkowników mobilnych
- użyj bardziej interaktywnych mediów, takich jak treści wideo
- zwiększ ogólną wydajność swojej witryny
- nie bój się testować i wyświetlać reklam w różnych miejscach docelowych. Nie zaśmiecaj swojej witryny zbyt dużą ilością reklam. Może to zaszkodzić nie tylko pierwszym trzem kluczowym metrykom wzoru, ale także zmniejszyć eCPM.
- rozwijanie CPM jest złożonym podejściem, które robi Setupad. Zasadą jest utrzymanie widoczności tak dobrej, jak to możliwe, nie przepełniając strony zbyt wieloma reklamami. Dzięki temu reklamodawcy mogą uświadomić sobie prawdziwą wartość zasobów reklamowych, a CPM zaczyna rosnąć
podsumowanie
upewnij się, że znasz i rozumiesz swoich odbiorców docelowych. Staraj się jak najlepiej i twórz wysokiej jakości treści, zwiększając w ten sposób liczbę powracających odwiedzających.
chcemy podkreślić, że CPM i miejsca docelowe reklam nie są najważniejszymi rzeczami, które należy wziąć pod uwagę przy obliczaniu przychodów z reklam.
Kolejną kwestią, o której powinieneś pamiętać, jest to, że jeśli zwiększysz jedną lub więcej zmiennych, Twoje przychody z reklam będą wyższe.
ponieważ Setupad może dodawać więcej reklam w Twojej witrynie, Twój CPM będzie wyższy, a także przychody z reklam. Zwiększ z nami swoje przychody z reklam, rejestrując się!