Doctor Who „Upíři z Benátek“ – recenze

„upíři,“ mírně svinstvo vypadající monstra CGI.“, vysoké a hezké 20-něco bílé ženy se špičatými zuby a bez odrazu, spolu s časem cestujícím starým mužem, který vyskočil z dortu jako striptérka? Jsem nadšený jen z jednoho z nich, a není to ten, na který myslíte. Je to teprve druhá epizoda, kterou Moffat tuto sérii nenapsal, a je to jedna ze čtyř epizod, které se mi opravdu nelíbí. Z 13, to není špatné. Ačkoli jeden z nich zahrnuje Jamese Cordena, tak budu ten týden hledat vysoký most, délku lana a / nebo brokovnici. To není ani dvouparter napsaný Chibnallem.

zvláštní je, že vím, že Toby Whithouse umí napsat dobré nadpřirozené / sci-fi komediální drama. Stvořil být člověkem. I když mě prostě nudí Benátský horor ze 16. století. Ten, který se zoufale snaží zřídit našeho třetího člena posádky T. A. R. D. I. S. Ach jo, Rory je zpět, o čemž bych řekl mnohem víc, kdyby to nebylo pro další epizodu. Fantastický Arthur Darvill hrající milou a někdy hloupou Rory je show chápající, že zatímco Tumblr dělal fanouškovskou fikci doktora, mladí muži potřebovali něco ze sebe, aby tam také vložili.

víš, Rory se mi opravdu líbí. Ne za to, že je také trochu svinstvo, když si uvědomuje zřejmé, pokud jde o lásku, ale zachrání nás před Daviesovým tropem společníků. Ano, Donna se vyhýbala myšlence vystoupit s 10., ale na konci poslední epizody byl jeden okamžik, kdy se Amy pokusila líbat doktora,kdo ji odstrčí. Vážím si “ Heel boy!“příroda řeky a doktor z posledního příběhu, ale jinak nechci mít žádnou představu o doktorovi a jejich sexuálních exkurzích (všechny verze). Neříkám, že to nemůžeš mít, prostě říkám, že se o to nestarám a často vyvalím oči (dívám se na tebe, Martho!).

Rory, na druhou stranu je v tomto smyslu tak trochu nejlepší z obou světů. Je trochu drsný (promiň, Arthure), má nehynoucí lásku k Amy a bude na ni čekat 2000 let, doslova. Jakmile doktor, který setřásl ten bifokální podivínský stereotyp na sobě anorak, který promítli kritici konce 80. let, je tak trochu tím, jak vypadají mužští fanoušci. Průměrně vypadající, s ničím příliš urážlivým nebo něčím vyčnívajícím. Jakmile všechny idealistické myšlení: „chci randit s mužským modelem.“, fotbalista, nebo herec “ odpadne, je to trochu jako ženy, které se obracejí ke svým mužským partnerům a říkají, „víš, ve skutečnosti Nejsi tak špatný.“

tak, Benátky a rybí upír-věc, kterou máme děje, myslím, že je to jen jedna z těch epizod, kde můžete vidět rozpočet. Nyní, Nechápejte mě špatně, mohlo by to být jen trochu psaní, nějaká korekce barev, a osobní vkus krmení do tohoto myšlenkového proudu. Nicméně, porovnejte to s pohledem a pocitem „vítězství Daleků,“ a místa se cítí trochu „meh,“ jak to bylo. Možná je to nenasycená paleta, která je často krémově béžová budov nebo zatemněné krypty domu upírů a jednoho nebo dvou dalších interiérů. K dispozici je také ten climatic stormy/night shot, který je jasně snímkem den za noc.

Říkejte mi purista, Říkejte mi patolízal, pokud musíte, ale nelíbí se mi převládající denní záběr používaný téměř kdekoli. Ačkoli, existuje jeden příklad, když si myslím, že to funguje, protože to bylo později stylizované, jako Mad Max: Fury Road dělal všechno křiklavě modré. Miluji scény? Č. Myslím, že to přidalo do scén? Č. Pořád si myslím, že Fury Road je jeden z nejlepších filmů, které kdy byly natočeny, kromě těchto scén? Ano. Mohl bych říci totéž o “ upírech z Benátek?“Ani ne.

vidíte, to je problém, který mám a vím, že je to zaujatost, která to všechno říká. Pokud jste Alexxovi dali stejnou epizodu se stejnými znalostmi o tom, kdo, miloval by to, protože má rád podobné pořady, jako Merlin, například. Nechápejte mě špatně, Hellen McCrory a Alex Price jsou skvělí ve svých rolích, jen jsem se nikdy nestaral o tyto typy plochých dobových ďábelských darebáků. Cítí se méně jako složité kreslené bytosti a spíše jako tence zahalený a nedostatečně napsaný zločinec z muzikálu. Nejlépe něco trochu Blon Fel-Fotch Passameer-Day Slitheen, ne temný a odvážný restart Olivera Twista.

myslím, že největší způsob, jak měřit přesně to, co si myslím o této epizodě, je to, že ji nechci znovu sledovat alespoň rok, možná dva. Dej mi „mrknutí“, dej mi „Smith a Jones“, nebo Dej mi „Rose“, hned se na ně podívám. Pokud mi za měsíc dáte „vítězství Daleků“, budu tam sedět s úsměvem na tváři. Udělal bych to, protože si myslím, že jsou zábavné, příjemný, vzrušující epizody Doctor Who, ale pokud budu muset sledovat tento znovu tak rychle, začnu headbutting mé kancelářské zdi místo mého stolu. Ze všeho zatím v této sezóně, to je ten, který bych byl nejméně rád, aby si sednout a dívat se znovu v dohledné době.

pokud jde o zastřešující příběh v tomto bodě trhliny ve vesmíru, je škádlen. Nyní, mohl bych se zde mýlit, ale také věřím, že ticho uvedené v této epizodě není ticho. Nevím, zapomněl jsem, jestli jsou. Také si myslím, že to říkám podruhé, ale mohl bych se také mýlit: odkazy na trhliny jsou o něco více na nose než, říci, špatný vlk. Jediné kousky, které mě táhnou epizodou, se zdají být humor, něco, co bych dal do Whithousova pozadí, a trochu úpravy od Moffatu.

všechny kousky knihovních karet, „vaše je větší než moje“, žena venku v bikinách a tak dále, poskytují dobrý kousek světla jinak “ meh “ epizodě. I když jsem mohl pokračovat v tom, jak úžasný Darvill, a rozšířením Rory je, nemyslím si, že to je místo, kde přichází do své vlastní. Ve skutečnosti, další epizoda ho opravdu nemá hrát superhrdinu pro Amy,ve skutečnosti je to naopak. Nicméně, myslím, že je to lepší epizoda, která předvede vztah. Tady je většinou zavěšen (oprávněně) na skutečnost, že se doktor a Amy políbili, takže je pro mě trochu moc mopey.

Phenixx Gaming je všude, kde jste. Sledujte nás na Facebook, Twitter, YouTube a Instagram.

pokud se chcete připojit k hernímu týmu Phenixx, podívejte se na náš náborový článek, kde najdete podrobnosti o spolupráci s námi.

Phenixx Gaming je hrdý na to, že je pokorným partnerem! Nákupy provedené prostřednictvím našich přidružených odkazů podporují naše spisovatele a charitu!