Doctor Who «Vampyrene I Venezia» – Anmeldelse

«Vampires,» litt crap ser CGI monstre, høye og vakre 20-Noe Hvite kvinner Med spisse tenner og ingen refleksjon, sammen med en tidsreisende gammel mann spratt ut av en kake som en stripper? Jeg er bare spent på en av dem, og det er ikke den du tenker på. Det er bare den andre episoden som Ikke skal skrives av moffat denne serien, og det er en av omtrent fire episoder jeg egentlig ikke liker. Ut av 13, det er ikke dårlig. Selv Om En Av Dem inkluderer James Corden, så vil jeg se etter en høy bro, lengde på tau og / eller hagle den uken. Det er ikke engang to-parter skrevet av Chibnall heller.

Se, det merkelige er, Jeg vet At Toby Whithouse kan skrive godt overnaturlig / sci-fi komedie-drama. Han skapte Mennesket. Selv om jeg bare kjeder meg av Det 16. århundre Venetianske horrorfortelling. En som desperat prøver å sette opp vårt tredje T. A. R. D. I. s mannskap. Oh yeah, Rory er tilbake, som jeg ville si mye mer om hvis det ikke var for neste episode. Den fantastiske Arthur Darvill spille elskelig Og noen ganger dum Rory er showet forståelse at Mens Tumblr var å lage fan-fiction Av Legen, unge menn trengte noe av seg selv til å sette i det også.

Jeg liker Virkelig Rory. Ikke for det faktum at han også er litt skit på å realisere det åpenbare når det gjelder kjærlighet, men han sparer oss fra Davies ‘ trope of companions. Ja, Donna shirked ideen om å gå av med den 10., men det var et øyeblikk på slutten av den siste episoden Der Amy prøver klinte Legen, som skyver henne bort. Jeg verne » Hæl gutt!»naturen Til Elven og Doktoren fra den siste historien, men ellers vil jeg ikke ha noen ide om Doktoren og deres (alle versjonens) seksuelle utflukter. Jeg sier ikke at du ikke kan ha det, jeg sier bare at jeg ikke bryr meg om det og ofte ruller øynene mine (Jeg ser På Deg, Martha!).

Rory, på den annen side, er han snill av det beste fra begge verdener, i den forstand. Han er litt røff rundt kantene (beklager, Arthur), han har en utødelig kjærlighet Til Amy,og han vil vente på henne i 2000 år, bokstavelig talt. Når Doctor Who hadde rystet den anorak-iført bifocaled weirdo stereotypen projisert av detektorer på slutten av 80-tallet, er han snill av hva mannlige fans ser ut. Gjennomsnittlig utseende, med ingenting for støtende eller noe som står ut. Når all den idealistiske tenkningen om: «jeg vil date en mannlig modell, en fotballspiller eller skuespiller» faller bort, er det litt som kvinner vender seg til sine mannlige partnere og sier: «Du vet, du er ikke så ille faktisk .»

Så, Venice and the fishy vampire-ting som vi har på gang, jeg tror det er bare en av de episodene hvor du kan se budsjettet. Nå, ikke misforstå, det kan bare være litt av skrivingen, litt fargekorrigering og personlig smak som mates inn i det tankegangen. Men sammenlign det med utseendet og følelsen av «Victory Of The Daleks», og stedene føles litt » meh » som det var. Kanskje det er den umettede paletten, som ofte er en kremaktig beige av bygninger eller de mørkede kryptene til vampyrhuset og ett eller to andre interiører. Det er også det klimatiske stormfulle / nattskudd som tydeligvis er et dag-for-natt-skudd.

Ring meg en purist, ring meg en sycophant hvis du må, men jeg liker ikke det utbredte dag-for-natt-skuddet som brukes omtrent hvor som helst. Selv om det er et eksempel når jeg tror det virker fordi det senere ble stilisert, da Mad Max: Fury Road gjorde alt garishly blått. Elsker jeg scenene? Ingen. Tror jeg det legges til scenene? Ingen. Tror jeg Fortsatt Fury Road er en av de beste filmene noensinne skutt, bortsett fra disse scenene? Ja. Kan jeg si det samme om » The Vampires Of Venice?»Ikke egentlig.

Se, dette er problemet jeg har, og jeg vet at det er en bias som sier alt dette. Hvis Du ga Alexx samme episode Med samme kunnskap Om Hvem, ville han elske Det fordi han liker lignende show, Som Merlin, for eksempel. Ikke misforstå, Hellen McCrory Og Alex Price er gode i sine roller, jeg har bare aldri brydde seg om disse typer flate periodedrevne diabolske skurker. De føler seg mindre som komplekse tegneserievesener og mer som en tynt sløret og underskrevet kriminell fra en musikalsk. Fortrinnsvis noe Litt Mer Blon Fel-Fotch Passameer-Day Slitheen, ikke den mørke og gritty omstart Av Oliver Twist.

jeg tror den største måten å måle nøyaktig hva jeg tenker på denne episoden, er at jeg ikke vil se den igjen i minst et år, kanskje to. Gi Meg «Blink», Gi Meg «Smith Og Jones», eller gi Meg «Rose», jeg skal se dem igjen akkurat nå. Hvis du ga meg «Daleks Seier» om en måned, sitter jeg der med et smil på ansiktet mitt. Jeg ville gjøre det fordi jeg tror De er morsomme, morsomme, spennende episoder Av Doctor Who, men hvis jeg må se denne igjen så raskt, begynner jeg å kaste kontormuren i stedet for skrivebordet mitt. Ut av alt så langt denne sesongen, dette er den jeg vil være minst glad for å sitte ned og se igjen når som helst snart.

Når det gjelder den overordnede historien på dette punktet av sprekken i universet, blir den plaget. Nå kan jeg gå galt her, men jeg tror også at stillheten referert i denne episoden ikke Er Stillheten. Jeg vet ikke, jeg har glemt om de er. Jeg tror også jeg sier dette for andre gang, men jeg kan også ta feil her: sprekkreferansene er litt mer på nesen enn si, Dårlig Ulv. De eneste bitene som trekker meg gjennom episoden ser ut til å være humor, noe jeg vil legge Ned Til Whithouse bakgrunn, og litt fleck av redigering fra Moffat.

alle bibliotekkortbitene, «din er større enn min», kvinnen ute i en bikini, og så videre, gir en god bit lys til en ellers » meh » episode. Mens jeg kunne fortsette om Hvor fantastisk Darvill, Og i forlengelse Rory er, tror jeg ikke det er her han kommer til seg selv. Faktisk har neste episode egentlig ikke ham å spille en superhelt For Amy, det er den andre veien om faktisk. Derimot, jeg tror det er en bedre episode for å vise frem forholdet. Her er han for det meste hengt opp (med rette) på Det Faktum At Doktoren og Amy kysset, så han er litt for mopey for meg å bry seg om.

Phenixx Gaming er overalt du er. Følg oss På Facebook, Twitter, YouTube og Instagram.

også, hvis Du ønsker å bli Med Phenixx Gaming team, sjekk ut vår rekruttering artikkelen for detaljer om å jobbe med oss.

Phenixx Gaming er stolt av å være En Ydmyk Partner! Kjøp gjort gjennom våre tilknyttede lenker støtter våre forfattere og veldedighet!