6 metody, jak získat Recenze knih pro autory, kteří sami publikovali

jedním z nejvíce poučujících aspektů, jak se stát autorem, je čtení něčí pozitivní recenze o vaší knize. Je opravdu úžasné vědět, že něco, co jste napsali, rezonovalo se čtenářem. A jaký mocný nástroj knihy recenze jsou pro pomoc prodat svou knihu! Čím více recenzí můžete dát dohromady, důvěryhodnější vaše kniha vypadá na osobu, která přistála na jeho seznamu při vyhledávání.

jak tedy získáte recenze pro svou knihu? Naštěstí existuje několik osvědčených způsobů, jak povzbudit lidi, aby po přečtení vaší knihy zanechali recenzi. Tajemství přistávacích recenzí je nestydět se o jejich vyžádání. Pomáhá také připravit strategii pro hledání recenzí ještě před spuštěním knihy. Čtěte dále a dozvíte se vše o tom, jak získat recenze knih.

Jak získat kvalitní recenze knih v 6 jednoduchých krocích

Marketing vaší knihy doslova začíná vaší první recenzí. Důvtipní autoři chápou, že na množství záleží; čím více recenzí, tím lépe-za předpokladu, že jsou pevné 4 nebo 5 hvězdičkové recenze, že jo?

je samozřejmé, že vaše schopnost sklízet pěkné kolo recenzí knih je přímo spojena s pečlivým psaním a úpravou vašeho rukopisu. Nezapomeňte, že hledáte pozitivní recenze, které pomohou vytvořit dynamiku prodeje. Poté, co jste piloval svůj rukopis, vytvořil poutavý design obálky, a napsal přesvědčivý popis knihy, nyní byste měli cítit jistotu jít po recenze.

když je vaše kniha nahrána na online knihkupeckou platformu, je čas zaměřit se na mnoho způsobů, jak můžete svou knihu zkontrolovat. Nepoužívejte šetřit na tomto důležitém kroku v procesu self-publishing. Toto úsilí hned bat bude mít vážný dopad na úspěch prodeje vaší knihy pro nadcházející měsíce a roky.

jak se dostat vaše kniha přezkoumána v 6 krocích:

zahrnout výzvu k akci v knize.

na konci vaší knihy, buď na stránce autor bio, nebo bezprostředně po ní, byste měli poskytnout výzvu k akci. To zahrnuje žádost, aby vás čtenář sledoval na vašich platformách nebo webových stránkách sociálních médií a požádal čtenáře, aby laskavě zanechal recenzi knihy na webu, kde ji zakoupili.

zeptejte se na zahájení vaší knihy.

Shromážděte velkou skupinu přátel a rodinných příslušníků, kteří vám pomohou spustit knihu. Na zahajovací párty, můžete nejen vést lidi k odkazu na vaši knihu na webových stránkách – dokonce jim poslat e—mail s zahrnutými odkazy-ale také je požádat, aby po přečtení zanechali recenzi. Tato skupina sama pravděpodobně vytvoří 20 recenze knih pro vaši knihu. Pamatovat, to jsou lidé, kteří se starají o váš úspěch a budou vnímaví k vaší upřímné prosbě.

vytvořte účet Goodreads.

Goodreads je populární sociální síť, která zve vášnivé čtenáře a autory ke čtení a vydávání doporučení knih. Nejsou zahrnuty žádné náklady, ale autoři si musí nastavit profil. Čím aktivnější jste na Goodreads, spolupracujete se čtenáři na fórech, tím více bude vaše kniha zaznamenána a přezkoumána. Nezapomeňte také přidat výňatek nebo dva z vaší knihy.

pozvat recenze.

inspirovat lidi, aby zanechali recenzi knihy, vyžaduje více než zbožné přání. Opravdu musíte přijít hned a požádat o recenze. Použijte své platformy sociálních médií a webové stránky a vyžádejte si recenze své knihy. Dokonce i zveřejnění odkazu na pole s recenzemi na stránkách knihkupců jim může pomoci v tomto procesu posunout. Nestyďte se jen vyjít a požádat o recenze.

zeptejte se bloggerů.

existují knižní bloggerové, kteří běžně čtou a kontrolují Samostatně publikované knihy. Zatímco mnoho z nich bude požadovat poplatek za tuto službu, mnoho ne. Než se přiblížíte k blogerovi knih, přečtěte si jejich pokyny pro podání nebo dotaz a vyberte pouze ty blogery knih, které odpovídají vašemu žánru. Chcete-li získat zdarma recenze knih pro autory, kteří sami publikovali, podívejte se na tyto knižní blogery na TheIndyView.com.

začněte propagovat svou knihu.

jakmile máte asi 20 recenzí knih, je čas začít aktivně propagovat. Počkejte, až se dostanete 20 + recenze pro vaši knihu maximalizovat návratnost investic, jako lidé, které směřují k vaší knize bude mnohem ochotnější koupit knihu, když vidí, že máte dobrý počet recenzí. Čím více knih prodáváte, tím více recenzí obdržíte a odtud se to jen staví. Propagujte svou knihu na BookBub, Amazon ads, Facebook a Instagram.

3 místa k získání recenzí pro vaši knihu

Nyní, když máte dobrou představu o mnoha způsobech, jak získat recenze pro vaši knihu, pojďme konkrétní. Zde je několik dalších podrobností, které vás provedou procesem shromažďování recenzí:

• oslovte blogery. Chcete-li najít knižní bloggery, kteří budou psát recenzi zdarma, Podívejte se na seznam knih bloggerů, Zlaté Stránky recenzenta knih, a výše uvedené zobrazení Indy.
  • nastavte svůj profil Goodreads. Goodreads může bezplatně poskytnout pokladnici recenzentů knih pro autora, který sám publikoval, pomáhá umístit vaši knihu na mapu.
  • vytvořte webové stránky. Web autora poskytuje perfektní platformu pro propagaci a prodej vaší knihy a vyžádání recenzí čtenářů. Použijte nástroj pro tvorbu webových stránek, jako je Wix, Zyro nebo GoDaddy, pro snadno použitelné šablony a nízké náklady.

udělejte svou knihu hodnou pozitivní recenze

konečný úspěch vaší knihy se bude silně spoléhat na produkt, který vytvoříte. Na tomto konkurenčním a přeplněném online knižním trhu není prostor pro neprofesionální knižní projekt. Chcete-li dát své knize nejlepší šanci na prodej – a sbírat spoustu pozitivních recenzí-získejte odborné znalosti Gatekeeper Press. Jejich špičkový tým editorů a knižních designérů vám pomůže zdokonalit vaši knihu a umístit ji pro úspěch. Zavolejte Gatekeeper Press na (866) 535-0913 nebo je navštivte online ještě dnes, abyste mohli začít.

vlastní publikování konzultace

konzultace zdarma